Webová aplikácia mala pôvodne ambíciou zdigitalizovať požičiavanie automobilov v Moris Slovakia. Napokon však priniesla nielen výhody pre konečných zákazníkov, ale najmä pre zamestnancov požičovne. Ide napríklad o zefektívnenie procesov, zníženie chybovosti a šetrenie manuálnej práce.
Prípadová štúdia →Ecommerce riešenie pre sieť lekární Dr.Max bolo postavené na základe analýz spotrebiteľského správania návštevníkov. Okrem nakupovania web ponúka možnosť lokalizácie viac ako 300 lekární a ich filtrácie podľa poskytovaných služieb. Bonusom k tomuto projektu bol aj návrh online marketingových kampaní a vývoj súťažných aplikácii.
Prípadová štúdia →Komplexný online informačný a rezervačný systém pre ambulancie - od rezervácie stretnutia s doktorom, cez kompletnú dokumentáciu zdravotného stavu pacienta nahrádzajúcu papierovú zdravotnú kartu až po možnosť zdieľania výsledkov vyšetrení pre potreby konzultácie s ďalšími medicínskymi odborníkmi. To všetko v jednoduchom používateľskom rozhraní s maximálnym dôrazom na bezpečnosť, v počítači, tablete či mobile, na iOS aj na Android-e.
Prípadová štúdia →Vďaka multieshopovému riešeniu s napojením na ERP I6 od CyberSoftu môžu u jedého z najväčších dodávateľov elektroniky na Slovensku nakupovať koneční spotrebitelia aj zástupcovia internetových a kamenných obchodov. Na správu všetkých 14 webov pritom stačia len dvaja zamestnanci.
Prípadová štúdia →Nový športový portál v slovenskom online priestore. Aktuálne informácie z prostredia hokeja, futbalu, lyžovania, cyklistiky a ďalších. Všetko o našich športovcoch na olympiádach, výsledky dôležitých zápasov, prehľad športových vysielaní na rôznych kanáloch aj kurzov tipovaní. Sledujte kariéru Vlhovej, Sagana, Cháru alebo Michala Hudáka - nie toho populárneho televízneho moderátora, ale obrancu ŠK Slovan Plavé Vozokany.
Róbustné ecommerce riešenie funguje aktuálne v 4 európskych krajinách a chystá sa na ďalšiu expanziu. Dnes ponúka materským a základným školám vyše 15 000 produktov - od nábytku vlastnej výroby až po unikátne didaktické hračky. Vďaka bodovému vernostnému systému navyše môžu stáli zákazníci ušetriť na poštovnom či získať užitočné príslušenstvo zadarmo.
Intuitívny a bezpečný eshop pre nákup akýchkoľvek kancelárskych či písacích potrieb. Ako bonus šikovný pomocník pre nákup pomôcok školákom. Stačí zadať mesto, školu a triedu a Skvelko pre vás vyskladá kompletnú sadu potrieb na nasledujúci školský rok podľa odporúčaní triedneho učiteľa. Všetko v jednom balíku objednanom niekoľkými kliknutiami, s doručením až k vám domov.
Prípadová štúdia →Eshop s ponukou vôní nezvládal nápor používateľov spôsobený influencer marketingom. Preto sme ho od základov prestavali a nasadili naň technológie, ktoré umožňujú rýchlu škálovateľnosť. Ďalšie nástroje zas pomáhajú administrátorom spracovať nápor objednávok efektívnejšie.
Prípadová štúdia →Nové eshopové riešenie prebieha neustálym updatovaním na základe výsledkov testovania reálnymi používateľmi. Pracujeme nielen na vylepšeniach z pohľadu zákazníka, ale snažíme sa uľahčiť prácu aj aranžérom, ktorí pre vás viažu kytice. Doplnkom webu je mobilná aplikácia pre účastníkov partnerskeho programu.
Prípadová štúdia →Internetový obchod, ktorý sa venuje predaju kníh z oblasti kresťanského života, biblistiky, psychológie, sociálnych vied, histórie a umenia, sa zaradil medzi finalistov v súťaži Heureka ShopRoku 2014 v kategórii knihy. V roku 2015 sa v tej istej kategórii umiestnil na treťom mieste a v rokoch 2016, 2017 a 2018 vyhral dokonca dve kategórie a predbehol tak aj známejšie eshopy ako Martinus a Panta Rhei.
Prípadová štúdia →Internetový obchod s ponukou turistického vybavenia prešiel po približne piatich rokoch prvým redizajnom. Prepracovali sme kategorizáciu produktov, zjednodušil navigáciu a upravili vzhľad tak, aby obrázky a animácie motivovali používateľov k nákupu.
Obsahovo robustný eshop franchisovej siete s miliónom spokojných zákazníkov ročne poskytuje svojim návštevníkom intuitívny nákupný proces aj napriek množstvu produktov. Web bol navrhnutý s dôrazom na jasnú štruktúru, rýchle prehliadanie požadovaných kategórii a jednoduché vyhľadávanie. Špecialitou sú funkcie ako Akcia dňa alebo bohatá databáza blogových príspevkov so zaujímavosťami a tipmi.
Unikátne ecommerce riešenie zobrazuje produkty desiatok obchodov so športovými potrebami. Ponuka je však vyfiltrovaná tak, aby pokrývala len potreby pre futbalové tímy. Manažéri, tréneri či hráči si tak majú možnosť vybrať dresy, lopty, štucne, ale aj špecifické produkty na trénovanie či údržbu trávnika rýchlo a pohodlne, bez zbytočného prehliadania produktov pre iné športy.
Prípadová štúdia →Dvojica portálov profituje z toho, že centralizuje informácie z rozličných zdrojov. Kým prvá webová aplikácia je orientovaná na rozhodnutia súdov, druhá zbiera zákony. Obe výrazne uľahčujú prácu právnikom, novinárom či študentom a šetria im množstvo času. Pomáhajú im rýchlo v dokumentoch vyhľadávať a lepšie sa zorientovať v súvislostiach a zmenách. Vďaka tomu sú používatelia ochotní za prístup na portály platiť a aplikácie tak môžu ďalej rásť.
Prípadová štúdia →Eshop slovenskej značky s vyše 85 ročnou históriou, ktorá ročne vyrobí 3 milióny párov ponožiek. Web ponúka svojim používateľom intuitívny nákup vďaka prehľadnej štruktúre, rýchlemu filtru či inteligentnému vyhľadávaniu. Nekupujte škrečky, radšej stavte na kvalitu.
Eshop s reklamnými predmetmi ponúka svojim zákazníkom možnosť objednať si všehochuť produktov s potlačou na mieru. Objednajte si poháre na festival, firemné diáre či loptu s menom vášho dieťaťa. Vďaka nasadeniu inovatívneho vyhľadávača nájdete všetko efektívne a rýchlo.
Prípadová štúdia →Európsky gigant v oblasti predaja leteniek ponúka v novom ešte intuitívnejšom prostredí svojho eshopu možnosť rezervovať si dovolenku, hotel, auto či jachtu zopár kliknutiami. Doplnkom sú špeciálne funkcie, ako vyhľadanie najlacnejšej alternatívy v rozmedzí niekoľkých dní alebo plánovanie prestupov.
Portál orientovaný na predaj leteniek vznikol v roku 2004. Vtedy sa na ňom realizovalo len niekoľko nákupov denne, čo sa však rýchlo zmenilo a z malej stránky sa čoskoro stal gigant. V roku 2009 sa etabloval medzi konkurenciou a v roku 2012 už predal viac ako 41 000 leteniek s tržbami vyše ako 8 miliárd €. Naša spoločnosť pomáhala pri tomto raste a web nepretržite rozvíjame aj v súčasnosti.
Eshop, ktorý oblečie nežné pohlavie doslova od hlavy po päty. Prostredie navrhnuté s dôrazom na dizajn ponúka okrem topánok aj oblečenie, doplnky či kozmetiku a vďaka šikovnému filtru pomáha zákazníčkam nájsť produkty presne podľa ich vkusu. Niekoľkými kliknutiami tak môžu premeniť svoje módne sny na skutočnosť.
Najväčší internetový obchod so spodným prádlom je na trhu už 11 rokov. Jeho posledné vylepšenie prináša ešte jednoduchšiu filtráciu produktov, smart vyhľadávanie obohatené o odporúčania ale aj nové kategórie tovaru pre mužov.
Keď sme internetový obchod pre sieť predajní Kobraj a Koberce Trend spúšťali, klient od jeho efektívnosti v oblasti predaja nemal veľké očakávania. O to viac ho prekvapil okamžitý zisk, ktorý priniesol. Naďalej ho však zlepšujeme, aby jeho prínos stále rástol.
Webová stránka určená prioritne na štruktúrovaný zber údajov o uchádzačoch o prácu v spoločnosti Dr. Max. Riešenie vytvorené na mieru prinieslo potenciálnym zamestnancom možnosť rýchlo odoslať svoju žiadosť a pracovníkom v oblasti HR tieto žiadosti efektívne evidovať, manažovať a reagovať na ne. Výsledkom bolo zrýchlenie prijímacích procesov a zjednodušenie práce oddelenia ľudských zdrojov.
Prípadová štúdia →Eshop elektronických súčiastok pre priemyselnú výrobu má priame zastúpenie v 7 štátoch a dodáva zákazníkom produkty do viac ako 100 krajín sveta. Naše riešenie preň preto zahŕňa aktualizáciu dát v reálnom čase, orientáciu webu na používateľa, responzívny dizajn ale aj využitie umelej inteligencie, ktorá si pamätá preferencie používateľa.
Prípadová štúdia →V rámci odstránenia technologického dlhu sme pre ecommerce aplikáciu Pricemania vyvinuli inovatívne a funkčné riešenie Pricemania Content Network. Vďaka nemu majú zákazníci možnosť porovnať si ceny produktov priamo pri čítaní článkov či recenzií na ne.
Prípadová štúdia →Eshop s prepojením na ekonomický softvér Helios Orange umožňuje spoločnosti ZEMPLÍN, s.r.o. Humenné spravovať všetky produkty z jedného miesta. Projekt bol navrhnutý s dôrazom na zvýšenie počtu konverzii a skvelý nákupný zážitok pre koncových zákazníkov aj komerčné subjekty.
Prípadová štúdia →Eshop ponúka zváračky, kukly s odsávaním a ďalšie zváracie príslušenstvo. Vďaka výbornej komunikácii, rýchlemu dodaniu, množstvu informácii pri produktoch a perfektnej práci so sociálnymi sieťami má šancu stať sa popredným eshopom zváracej techniky na Slovensku. A my mu v tom chceme pomôcť.
Prípadová štúdia →A máte vymaľované! Nový eshop martinskej predajne má vo svojej ponuke vyše 1500 produktov pre maľovanie všemožných druhov povrchov. Navyše disponuje rozsiahlou databázou inšpirácii, kde môžete načerpať farebné nápady pre svoj domov.
Kusová výroba matracov na mieru s prepojením internetového obchodu priniesla expresné dodacie lehoty a možnosť online nákupu akéhokoľvek atypického rozmeru (kruh, štvorce, kosodĺžniky, skosené rohy...).
Najväčšia golfová predajňa v Bratislave ponúka svojim návštevníkom široký sortiment golfovej výbavy nielen pre skúsených golfistov, ale aj začiatočníkov, teraz už aj v online podobe.
Rýchla a pohodlná komunikácia medzi pracoviskom magnetickej rezonancie a ošetrujúcimi lekármi vďaka online systému na zasielanie objednávok (žiadaniek) na vyšetrenie. Samozrejmosťou je možnosť vytvárania individuálnych šablón žiadaniek a história odoslaných žiadostí, či zabezpečenie promptného zobrazenia termínu vyšetrenia a príslušného validovaného nálezu.
Partia z HEPPiApple sa špecializuje na zdravý životný štýl. Ich cieľom je nasmerovať ľudí k prevencii pred chorobami a zraneniami vhodným individuálnym stravovaním, pravidelným pohybom a regeneráciou. S touto víziou sme my vytvorili informačnú web stránku a jednoduchý eshop.
Eshop s prepojením na kamennú predajňu značkových bicyklov MERIDA, CUBE, AUTHOR, KELLYS, CTM, GHOST a všetkého, čo na cyklistiku potrebujete. Súčasťou eshopového riešenia je vernostný program odmeňovania stálych zákazníkov, ale aj bazár pre tých, ktorí chcú predať/kúpiť/vymeniť cyklo potreby.
Popredný slovenský autobusový dopravca s vyše 70 ročnou históriou má dnes pod palcom 350 autobusov na 116 prímestských, 11 diaľkových a až 19 medzinárodných linkách. Prostredníctvom intuitívnej online platformy ponúka svojim klientom možnosť tieto linky kombinovať a naplánovať si tak cestu autobusom po celej Európe z pohodlia domova. Lístky následne nájdu priamo vo svojej e-mailovej schránke.
Prípadová štúdia →Prvá online televízia v Košiciach. Aktuálne spravodajstvo z Košíc a okolia, live vysielanie a doprava naživo. Prispievať informáciami a reportážami môže úplne každý. Stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu, zaregistrovať sa, nafotiť alebo natočiť zaujímavé situácie svojím telefónom a zdieľať ich s ostatnými.
Webový portál s komplexnými informáciami o atraktívnom rezorte vhodnom najmä na aktívny oddych. Agroturistika, cyklistika, wellness, atrakcie pre deti (kolotoč, farma so zvieratkami) či remeselný pivovar s vlastnou ponukou poctivých nepasterizovaných pív - to všetko na vás čaká v Masarykovom dvore.
Dizajnovo atraktívny eshop prináša na Slovenský trh unikátnu značku kávy z Kostariky. Okrem desiatok svetovo oceňovaných káv ponúka aj možnosť zakúpiť si gurmánske čokolády neočakávaných chuťových kombinácií.
Portál pre podnikateľskú skupinu so zameraním na predaj a servis rôznych automobilových značiek. Výnimočnosť riešenia spočíva v dôraze na manažment obsahu viacerých webov z jedného zdroja. Súčasťou našej práce bol aj vývoj obchodnej intranetovej aplikácie.
Michael navrhuje oblečenie, ktoré sa vyznačuje jednoduchosťou, minimalizmom, eleganciou a spája v sebe pohodlie so ženskosťou. Jeho dizajnový prezentačný web z našej dielne je doplnený o eshopom, kde si môžete zakúpiť aktuálnu kolekciu.
Pre obľúbený rezort spájajúci dva luxusné hotely, dve príjemné chaty a wellness sme graficky navrhli a naprogramovali komplexný informačný a rezervačný systém. Objednať si oddych nebolo nikdy jednoduchšie.
Informačný web tohto výnimočného ubytovacieho zariadenia je prepojený s externým rezervačným systémom, vďaka ktorému je výber izby pre váš pobyt maximálne jednoduchý. Cestujete s domácimi miláčikmi a navyše elektromobilom? Pre pet friendly Hotel Dália s nabíjacou stanicou to nepredstavuje žiaden problém.
Produktový katalóg s internetovým obchodom pre partnerov a konečných spotrebiteľov eKasa pokladníc s možnosťou okamžitého kontaktovania najbližšieho predajcu. V rámci projektu sme zabezpečili aj vývoj cloudového riešenia na prepojenie pokladníc so štatistikami obratov a tržieb.
Eshop so zákazníkmi po celej Európe, ale aj v USA, s ponukou prípravkov proti šedinám a ďalšou vlasovou a telovou kozmetikou.
Prípadová štúdia →Prezentačná stránka košickej rybacej pochúťky ponúka návštevníkom pohľad do histórie spoločnosti Ryba, prehľad aktualít či receptov alebo katalóg produktov. Okrem toho je jej súčasťou aj eshop pre B2B klientelu s online prepojením na ekonomický a skladový systém firmy.
Frontman kapely Igor Timko, spolužiak nášho "frontmana" Mareka, s nami spolupracuje prakticky od založenia skupiny. Výsledkom tohto súznenia je moderny web so sviežimi farbami, pútavými animáciami a jednoduchou navigáciou. Podľa nás ide o najlepšiu online prezentáciu hudobnej kapely, minimálne na Slovensku. A podľa vás?