Nová generácia Pricemanie a jej ecommerce vízia
V prípadovej štúdii sa dozviete:
Pricemania funguje nepretržite už vyše 14 rokov. A tak ako každý iný ecommerce projekt fungujúci vďaka softvéru aj ju dobehla potreba výraznej aktualizácie. Dôvodov na zmeny bolo hneď niekoľko.
"Za posledné roky sa výrazne nakumuloval technologický dlh a neboli sme tak schopní dostatočne rýchlo inovovať a byť konkurencieschopní. Aj preto prišlo v roku 2019 zásadné rozhodnutie prepísať celú aplikáciu od nuly a postupne nahradiť starý systém novou generáciou Pricemanie," - Michal Král.
Pre partnera sme postupne prepísali API a ďalšie kľúčové moduly a služby. Po prestavbe jadra sme schopní omnoho rýchlejšie vyvíjať nové funkcie a celý systém je udržateľnejší a náš partner ho má lepšie pod kontrolou.
Zároveň sme vyvinuli inovatívne a funkčné spojenie, ktoré pomáha zákazníkom pri rozhodovaní o kúpe produktov novým spôsobom.
"Predstavte si, že si čítate článok o najnovšom iPhone-e či smart hodinkách a priamo v recenzii či teste si viete porovnať ceny popredných e-shopov ako Alza.sk, Mall.sk a ďalších a priamo z článku sa prekliknúť do e-shopu. Užívateľovi to šetrí čas, nemusí ísť následne na porovnávač cien a preklikáva sa priamo do e-shopu, kde môže dokončiť nákup," - Michal Král
Pre e-shopy to znamená zásadné zvýšenie zásahu ich kampaní a vedia takto osloviť potenciálnych zákazníkov už vo fáze výberu produktu.
Ide o sieť kvalitných partnerských obsahových portálov, ktoré priamo v článkoch zobrazujú Pricemania widgety s porovnaním cien daného produktu. Dáta do widgetov sa ťahajú kompletne z Pricemania platformy.
"Aktuálne je on-line už viac ako 3 000 widgetov na stránkach 20 popredných publisherov. V sieti sú zapojené expertné weby ako Techbox.sk, Mojandroid.sk, TouchIT.sk, Nextech.sk, Fony.sk, ale aj viaceré weby z mediálnych skupín Ringier Axel Springer či Zoznam, pričom zoznam publisherov sa priebežne rozširuje," - Michal Král
Partnerská sieť znamená zásadné rozšírenie existujúceho biznis modelu Pricemanie. Vďaka nej náš partner dostane službu k násobne viac užívateľom.
Zdroj: www.noviny.sk
V Pricemanii sme v roku 2018 stáli pred náročným rozhodnutím, ako ďalej s našou aplikáciou, keďže za tie roky veľmi narástol technologický dlh a stav aplikácie nám neumožňoval agresívne rásť a expandovať, skôr sme sa točili v začarovanom kruhu. Po realizácii komplexného auditu zo strany Bart-u sme spoločne urobili strategické rozhodnutie postupne prepísať celú aplikáciu od nuly postupne nahrádzať jednotlivé moduly. Hoci tento proces stále prebieha, už teraz je jednoznačné, že toto rozhodnutie bolo správne a vďaka nemu sme schopní oveľa rýchlejšie a kvalitnejšie developovať a aj vďaka tomu tento rok rastieme medziročne o viac ako 80 %, spustili sme novú biznis líniu Pricemania Content Network a začíname rozbiehať medzinárodnú expanziu. Zo strany Bartu oceňujem, že boli schopní celú aplikáciu komplexne navrhnúť a zároveň celý návrh postupne aj zrealizovať a to za veľmi dobrej komunikácie a ústretovej spolupráce.