Digitalizácia Slovenského futbalového zväzu
Pre partnerov a športové kluby sme vytvorili B2B platformu na mieru, ktorej prioritným cieľom je manažovať výnosy z predaja tímov a na základe príslušných zákonov automaticky rozdeľovať verejné prostriedky.
Platforma obsahuje dáta z 1 700 klubov, 44 zväzov a 5 000 tímov. Týždenne zobrazuje výsledky pre 2 200 zápasov a pravidelne ju využíva viac ako 5 000 aktívnych online používateľov súčasne.
SFA vyhrala cenu za kreativitu a inováciu v oblasti výnosov v rámci UEFA Grow Awards 2018.
„Priatelia, prišiel správny čas… revolúcia musí pokračovať. Spúšťame nový Futbalnet a postupne prídu aj nové služby pre kluby, zväzy a fanúšikov futbalu. Robíme to pre Vás, takže ďakujeme nielen za podporu, ale aj pripomienky a návrhy na zlepšenie. V každom prípade sa osobne musíme poďakovať minimálne jednému človeku, ktorý robí na tomto projekte nadľudskú prácu. Michal Hricišín a spoločnosť bart.sk, ďakujeme za celý Slovenský futbal! Ostatným priateľom v širokom tíme patrí veľká vďaka tiež.”
Prečo sú v športe dôležité technologické zmeny?
Športový priemysel je možno jedným z najkonkurencieschopnejších oblastí. Každý klub alebo organizácia musí byť dokonale etablovaná na strategickej aj prevádzkovej úrovni.
Je dôležité, aby tieto spoločnosti držali krok s digitálnym vekom a zabezpečili si svoju pozíciu na trhu. Preto musia mať k dispozícii nástroje prispôsobené ich potrebám, ktoré zlepšujú ich produktivitu a efektivitu, aby mohli čeliť tejto tvrdej konkurencii a splniť očakávania svojich podporovateľov rastúce každým dňom.
Naše riešenia umožňujú prepojenie medzi športom a organizáciami a spájajú to najlepšie z oboch svetov pre športovcov a fanúšikov. Používame overené technológie, aby sme zaistili dokonalú používateľskú skúsenosť a motivovali fanúšikov k interakcii.